Eisu's Krabbels

• lilo
    Stuur privebericht Stuur PB
    offline off-line

Eisu's Krabbels

Door lilo op 27-01-2012 - 14:12

Ik ben het eens met Meandor over je onderschrift c: Het komt wel zelfzeker over, maar anderen kunnen ook op een ander manier interpreteren (alsof je geen feedback wil/verwacht/apprecieert). :)

Maar ik vind je tekening wel heel erg mooi! :)

Laatste wijziging op: 27-01-2012 - 14:39

Door van het gewone te houden, maak je het buitengewoon...
  • Clygon
    offline off-line

Eisu's Krabbels

Door Clygon op 27-01-2012 - 18:07

Meh.
    Je mag t ook anders zeggen, denk ik, op een beschaafdere manier. (soort variant op het bekende: Ik ben wie ik ben, niemand die het kan veranderen.)

Wat ik had met je 1e upload, ik zag de kleine anatomie-foutjes pas na even goed kijken, ik werd meteen gefocusd op het gezicht. :D

Keep going :D

So, I won't let you close enough to hurt me.
  • kira99
    offline off-line

Eisu's Krabbels

Door kira99 op 28-01-2012 - 20:23

die laatste is zo schattig!!
    mooi gedaan

1 dag niet getekent is een dag niet geleeft.
  • Eisu's Krabbels

Door ShojoneEisu op 02-02-2012 - 08:20

http://fc07.deviantart.net/fs71/f/2012/032/7/9/steven_by_emzlovezlenz-d4obwzz.png
    http://fc07.deviantart.net/fs71/f/2012/031/a/9/request__aoi_nekomi_by_emzlovezlenz-d4o82gj.png
    De bovenste is een soort art trade met een vriendin van mij. En de onderste was een request

StevenxMagnet
  • Minsachan
    offline off-line

Eisu's Krabbels

Door Minsachan op 02-02-2012 - 10:59

Die bovenste! Echt super sexy! :'D Die onderste is ook echt super schattig. Keep it up! ^^;
    Voor als je nog wat tips wilt hebben moet je even het onderste lezen. (:

Over de bovenste tekening:
    -Ik vind dat je heel mooi de kleuren hebt gebruikt, het past mooi bij elkaar en daarom wordt het ook leuk om naar te kijken. Ik zou alleen in die trui de kleuren wat blurren, nu zitten er namelijk wat losse streepjes in en dat oogt wat slordig. Ook zou je de line-art wat netter kunnen maken, 't is wel mooi zoals je het hebt gedaan zo, omdat er dan veel beweging in komt maar zorg er wel voor dat je het niet al te ''krasserig'' maakt.
    -Over de verhoudingen, zijn ogen staan niet helemaal gelijk. De rechter, voor ons, staat voor mijn gevoel wat laag. En psst, het oogwit ben je volgens mij vergeten!
    -Verder staat zijn arm op de rug wat verdraait. 't Lijkt me een beetje pijnlijk om zo in die houding te staan. Ik weet niet of je die arm nu nog wilt veranderen van positie, maar je kan het altijd nog meenemen voor in het vervolg. (:
    -Bij de achterste arm zit er een soort scherpe hoek in de oksel. Misschien kan je die bobbel van onderaan zijn arm wat platter maken want nu lijkt die hoek wat onnatuurlijk.

Nou, en verder heb ik er niet heel veel op aan te merken. 'k Vind het een hele mooie tekening, vooral die koptelefoon! Hij heeft trouwens ook nog eens oortjes daarbij. XD Veel muziek! lol

En over de onderste tekening:
    -Mooi gemaakt! Ook hier passen de kleuren mooi bij elkaar. Misschien zou je hier en daar nog wat etra kleurtjes toevoegen zodat er iets meer diepte enzovoorts in komt. Da's verder gewoon aan jou of je het wel of niet gaat doen.
    -Verder mis ik de neus, maar misschien heb je dat expres zo gedaan omdat er wel een schaduw zit.
    -Haar ogen staan wat ver uit elkaar, die zou je wat dichter bij elkaar kunnen tekenen.
    -Oh, en verder heb je bij de schouders ook altijd twee botten zitten, ben eventjes de naam vergeten. lol Het zou nog mooi zijn als je die er bij kon tekenen. (:

Hopelijk heb je er wat aan!

A drawing a day keeps an artblock away
  • Eisu's Krabbels

Door ShojoneEisu op 05-02-2012 - 11:29

http://fc04.deviantart.net/fs71/f/2012/036/3/5/ayu__drawing__by_emzlovezlenz-d4oppoi.png

StevenxMagnet
  • Eisu's Krabbels

Door themizzbambi op 06-02-2012 - 17:06

Ooh, mooi. Ik vind dat haar zo leuk.
    hm, ik vind het oog wel te groot, maar dat is ieder z'n smaak, denk ik. Ik hou niet zo van te grote ogen. Maar verder vind ik 't echt heel leuk :D

Both, both is good.
  • Eisu's Krabbels

Door ShojoneEisu op 18-02-2012 - 08:04

http://28.media.tumblr.com/tumblr_lzku4v7LfK1rp9uc2o1_500.png
    wipje

StevenxMagnet
  • rockonguy
    offline off-line

Eisu's Krabbels

Door rockonguy op 18-02-2012 - 11:05

Wow, supergave handen! Het hoofd heeft alleen een beetje een rare vorm.

I came, I saw, I got scared and ran away ;.;
  • Eisu's Krabbels

Door ShojoneEisu op 18-02-2012 - 11:41

Omdat het achter de hand zit, er komt later ook nog haar bij en dan is het niet meer zo vreemd.

StevenxMagnet

Snelle reactie

register
Gast
Welkom op Mangaschool gast, Login of Registreer je om te reageren.