Hoe begin ik een art topic?
-
Door Meandor op 18-01-2012 - 13:20
Voor iedereen die hier net nieuw is en zijn/haar eerste art topic wil gaan aanmaken wat tips om alles wat vlotter te laten verlopen.
Vertel wat over je tekenervaring. Hoe lang teken je al? Vanaf welke leeftijd? Hoeveel tijd besteed je gemiddeld aan een tekening? Dit zijn allemaal dingen die ons een beter beeld geven over hoe we je beter verder kunnen helpen.
Geef aan waar je naar op zoek bent. Wil je alleen je tekeningen aan ons laten zien? Of ben je op zoek naar gerichte feedback? Geef dit aan in je berichten. Bijvoorbeeld: "Ik heb erg veel moeite met het tekenen van oren ik zou hier graag feedback op ontvangen". Probeer te vermijden om te zeggen: "ik wil overal feedback op". We snappen dat je dat graag wilt, maar dit is erg veel werk en vaak lastig voor anderen. Vraag dus gericht om feedback op bepaalde onderdelen of technieken. Dan kunnen anderen jou veel beter helpen.
Als laatste tip. Plaats niet al je werk in een keer, maar alleen je schetsen of tekeningen waarbij je echt graag feedback wil ontvangen. Als de tekening af is en je toch niets meer doet met de feedback kun je deze beter in de galerij plaatsen. Daar horen namelijk tekeningen die je alleen maar wilt laten zien.
Dan rest mij verder nog om te zeggen: veel plezier met tekeningen en we zien je art topic graag tegemoet.
Wist je dat Mangaschool ook veel tutorials heeft? -
Door rockonguy op 18-01-2012 - 13:37
Hmmm... Dit is handig voor alle nieuwe mensen inderdaad. Maar is het de bedoeling dat ik dat nu allemaal in een nieuwe post zet in mijn topic, dat ik de eerste aanpas of is dat allemaal niet zo nodig?
I came, I saw, I got scared and ran away ;.; -
Door Lein op 18-01-2012 - 14:12
Denk dat als je al een arttopic hebt je er niets aan hoeft te veranderen. Als je echter een nieuwe tekening plaatst kun je daar wel specifiek om bepaalde feedback vragen en wat extra info erbij zetten. Dat is duidelijk genoeg
.
Geniet van elke dag. -
Door MangaMeid97 op 11-03-2012 - 21:11
Dus even op een rijtje:
- Je "echte" werk zet je in de galerij,
- en dingen waar je vragen over hebt zet je in je Art Topic?
Niemand, niemand heeft mijn verteld, wat niemand, niemand weet. -
Door lilo op 11-03-2012 - 21:50
Jep!

En zelfs al heb je vragen of wens je feedback over een afgewerkte tekening, kan je linkje in je arttopic plaatsen c:
Het mooiste wat je kunt worden is jezelf
Reclame:

off-line