Loltopic! aka Slowchat
Sorry, dit onderwerp is gesloten!
-
Loltopic! aka Slowchat
Door miunsuki op 27-06-2011 - 23:19
(hopelijk heb ik de naam goed)
Hier dus het topic om alles kwijt te kunnen
http://justmiun.deviantart.com -
Loltopic! aka Slowchat
Door Samsn op 28-06-2011 - 23:35
IK START!!!! MOEHAHAHAHAAAAAAAAH xD
Ik zeg morgen VAARWEL tegen middelbareschool en ben lichtelijk hysterisch voort moment ^^
Als entree laat ik het hierbij, ik stop liever voor ik uren doorbazel over vanallesennogwat - is al eens gebeurd
-
Loltopic! aka Slowchat
Door mysterycookie op 29-06-2011 - 09:17
woehoe! en ik verlaat voor goed de onderbouw en kan eindelijk beginnen met een vakkenpaket! doei geschiedenis, aardrijkskunde, duits en eco!!!!
http://resourxed.deviantart.com/ << -
Loltopic! aka Slowchat
Door Meandor op 29-06-2011 - 10:20
Ja miunsuki de naam is goed zo ^^
En mysterycookie geschiedenis kan nu juist zon leuk vak zijn. Is wel afhankelijk van de docent natuurlijk.
Wist je dat Mangaschool ook veel tutorials heeft? -
Loltopic! aka Slowchat
Door Kippie op 29-06-2011 - 11:46
En als je docent het niet goed doet of je mag hem/haar niet, is er altijd nog Wikipedia en andere resources op het internet.
Zo nu eerst even een klodder midalgan op m'n benen smeren en dan ik er weer tegen aan. 7 uur lang op je benen staan is toch wel weer even wennen xD
Gelukkig heb ik super leuke collega's nu.
"I don't even know what that is! It's not your age, that's for sure!" -PewDiePie -
Loltopic! aka Slowchat
Door Linn op 29-06-2011 - 11:54
wat heerlijk de nieuwe look van mangaschool!
ik begin met een schone lijn en ga nu echt weer eens zoals voorheen hier op mangaschool zijn!vakantie is heerlijk, ga nergens heen dus dat wordt veel tekenen
I'll be home in a little while, lover I'll be home -
Loltopic! aka Slowchat
Door Kippie op 29-06-2011 - 11:59
@Linn: je bedoelt vast Lei
Laatste wijziging op: 29-06-2011 - 12:13
"I don't even know what that is! It's not your age, that's for sure!" -PewDiePie -
Loltopic! aka Slowchat
Door Linn op 29-06-2011 - 13:40
@kippie haha eigelijk wel. maar lijn kan vast ook toch?
I'll be home in a little while, lover I'll be home -
Loltopic! aka Slowchat
Door Kippie op 29-06-2011 - 13:42
Ehh, nee. Want een lijn refereerd naar iets totaal anders en heeft absoluut niets met het spreekwoord te maken. Tenzij je een waslijn bedoelt en zelfs dan slaat het als een tang op een varken.
Loltopic! aka Slowchat
Door Linn op 29-06-2011 - 13:53
haha oke sorry dat ik deze fout heb gemaakt.
mijn nederlands is niet altijd 100% goed en het is vakantie he!maar oke, wie gaan er allemaal wel op vakantie?
I'll be home in a little while, lover I'll be home
Reclame:
Sorry, dit onderwerp is gesloten!

off-line