Loltopic! aka Slowchat
Sorry, dit onderwerp is gesloten!
-
Loltopic! aka Slowchat
Door Kippie op 15-02-2012 - 13:43
Ik heb die van mij een kaart gestuurd. Hijzelf doet niets aan valentijn, maar we zijn maandag naar de film en uit eten geweest bij de Beer, dus dat zie ik een beetje als valentijn dingetje.
"I don't even know what that is! It's not your age, that's for sure!" -PewDiePie -
Loltopic! aka Slowchat
Door Clygon op 15-02-2012 - 21:15
Valentijnsdag..
Voor mij was het gewoon dinsdag hoor ;D
Single, geeft ook geen problemen XD (he Rockon?:P)Nog meer carnavalvierders hier?
So, I won't let you close enough to hurt me. -
Loltopic! aka Slowchat
Door rockonguy op 15-02-2012 - 21:59
Clygon zei:
Valentijnsdag..
Voor mij was het gewoon dinsdag hoor ;D
Single, geeft ook geen problemen XD (he Rockon?:P)Nog meer carnavalvierders hier?
Amen to that. XD
Nee geen carnaval voor mij. Sowieso hier in de buurt niet.Ik heb nog even op mijn verjaardag met een deel van het gekregen geld een tekenboekje besteld op Amazon uit Amerika, als cadeautje voor mijzelf ^^
I came, I saw, I got scared and ran away ;.; -
Loltopic! aka Slowchat
Door Kippie op 16-02-2012 - 08:19
Boven de Maas vieren wij dat niet.
"I don't even know what that is! It's not your age, that's for sure!" -PewDiePie -
Loltopic! aka Slowchat
Door Clygon op 16-02-2012 - 11:20
Zo sterk vieren we het hier niet, bij ons.
In Limburg gebeurt het veel meer,
maar Italie en Brazilie is helemala de bom
Heb een Feest op school, en ga naar de optocht, verder.. tja, is t VAKANTIE!En misschien, heeeeel misschien, kennen jullie haar nog:
Lein. Ze is jarig vandaag.. (zei Deviantart
)
Gefeliciteerd
So, I won't let you close enough to hurt me. -
Loltopic! aka Slowchat
Door Kippie op 17-02-2012 - 08:15
Soms hea...Snap ik overheids instellingen niet. Eerst was mijn opleiding niet te vinden en toen opeens BAM! "DUO of Hogeschool Rotterdam heeft jouw opleiding Animatie-Multimedia vormgeven toegevoegd en geverifiëerd."
Nu moet ik alleen nog wachten tot m'n verzoek wordt goed gekeurd en dan kan ik fijn de nerd uitgaan hangen. =B
Loltopic! aka Slowchat
Door melissanda op 17-02-2012 - 09:08
Onderweg met de trein van den helder naar heerlen om mijn moeder te verassen voor der verjaardag. ( Ze heeft geen idee da ik kom ) . Lekker fijn anime kijken op me laptop

Just being myself. -
Loltopic! aka Slowchat
Door Appeltjesgroen op 17-02-2012 - 11:10
Valentijnsdag was eigenlijk zoals elke Vday. Gewoon, de dag spenderen. Alleen dit keer wel bij vriendje maar heb alsnog 3 uur alleen huiswerk zitten maken.
En ik ben echt snot verkouden, zo stront irritant!
Everything was beautiful and nothing hurt. -
Loltopic! aka Slowchat
Door rockonguy op 17-02-2012 - 13:35
Ah, jij hebt t van mij gejat. Dank je wel, mijn neus is weer vrij!
Ik heb me helemaal het leplazarus geoefend om eindelijk een beetje iets digitaal neer te kunnen zetten xD Traditioneel gaat nog steeds beter... Oefenen dus. Heb nu wel stijve schouders ervan, dus ik pak nu maar weer even het goede oude potlood

Ik ben toch niet de enige waarbij digitaal hardcore faalt in vergelijking met analoog?
I came, I saw, I got scared and ran away ;.; -
Loltopic! aka Slowchat
Door Meandor op 17-02-2012 - 13:37
Dit topic maakt de site erg traag omdat het zo groot is en ik denk dat alles wat een maand geleden gezegd is niet meer zo interessant is voor de rest. Dus ik gooi deze op slot. De eerste die een bericht wil plaatsen mag Loltopic! aka Slowchat - deel 2 openen.
Wist je dat Mangaschool ook veel tutorials heeft?
Reclame:
Sorry, dit onderwerp is gesloten!

off-line